عشق مامان

اولين اقدام

1394/2/10 10:41
نویسنده : مامانیش
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي نازنازيم   

خوبي نفسم؟؟؟ميبينم كه اونجا اينقد بهت خوش ميگذره كه دلت نميخاد بياي پيش مامان و بابا!!!

ولي من و بابايي بيخيال شما كوچولوي ناز نميشيم كه،نااميد هم نميشيم 

من و بابا بعد از ٦ماه تلاش واسه اومدنت و موفق نشدنمون رفتيم پيش خانم دكتر مهربان و بهمون گفت كه ماماني بايد امپول بزنه😬😬

با امپول هم امكان نيومدن شما هست ولي خوب امكانش هم هست كه شما با خودت يه نيني ديگه هم بيارين😍😍

من و بابايي تمام تلاشمونو ميكنيم كه شما بياي پيشمون و خوشحالمون كني اگر خدا بخواد🙏

فتدق من توهم كمتر ناز كن و زودتر بيا به خدا بگو ميخام برم پيش مامان و بابام از خدا اجازه بگير و زود بيا پيشمون خوشگلم

 دوستت داريم يه دونه 😍😘

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا
23 خرداد 94 11:48
عزیزم چی شد؟؟آمپول جواب داد؟؟منتظر خبر خوب و پست خوب هستم
مامانیش
پاسخ
سلام عزيزم متاسفانه هيچ خبري از ني ني نيست😫😫
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد