عشق مامان

تولد یسنا

1393/11/27 11:42
نویسنده : مامانیش
274 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

سلام جيگر گوشم خوبي قندعسلم؟؟

ماماني ببخشيد عكسا دير شد رفته بودم شيراز

خيلي جات سبز بود اونجا كلي با عمه زهرا وعمه هاي بابايي گشتيم و خنديديم

فقط كاش تو هم بود...

ماماني قربونت بره تولد يسنا خيلي خوش گذشت همه بودن

يسناكلي واسمون رقصيد و من تو هرلحظه به فكر تو بودم به فكر رقصيدنت

وشيطنت هاي كودكانت كه همه روسرگرم ميكنه

به فكر دست هاي كوچيكت كه به قلب من گرمي ميده

وخنده هات كه با هر قهقه ي تو زندگيم سرشار از انرژي ميشه

ماماني پس كي مياي كه تمام زندگيم بشي؟؟كي مياي تا زنده بودن و حس زندگيو با تو احساس كنم؟؟

كي مياي تا وابستگيم به همه چيزوهمه كس هيچ بشه و تو تنها وابستگيه من بشي

الهي قربون پاهاي كوچيكت برم مامان زودتر بيا تو زندگيمون 

دوستت دارم ماماني يبيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه عالمه

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد